Pozvěte své zákazníky dál díky virtuální prohlídce


Ve službě Google Street View máte možnost ukázat svoji firmu zákazníkům ve Vašem okolí i po celém světě.
 

Výhody Street View

  • Zákazník si může interiér prohlédnout v Google mapě.
  • Možnost vložení prohlídky na vaše webové stránky.
  • Spotřebitelé při vyhledávání firem ve 44 % případů využívají mapové služby.
  • V průměru 41 % těchto vyhledávání pak vede k návštěvě kamenné provozovny.
  • Zápisy s fotografiemi a virtuální prohlídkou mají dvakrát vyšší šanci zaujmout.

Společnost Google nám udělila certifikaci

GOOGLE TRUSTED | DOBRÝ FOTOGRAF

Pro udělaní certifikátu jsou dána přesná technologická pravidla, která je při focení Google Street View nutno dodržet, také je zapotřebí mít mnoho zkušeností s focení 360° fotografií.

Ukázka virtuální prohlídky

KDE SE VIRTUÁLNÍ PROHLÍDKA ZOBRAZÍ?


google maps

Google mapy

Google Street View

Street View

google plus

Google PLUS

facebook-icon

Facebook

google vyhledávání

Google Vyhledávání

Výhody pro restaurace

Lepší představa o prostoru: Potenciální hosté si mohou prohlédnout interiér restaurace a získat lepší představu o atmosféře a prostředí, což může přispět k jejich rozhodnutí, zda se jim líbí prostředí restaurace a chtějí ji navštívit.

Zvýšení důvěry: Virtuální prohlídka může zvýšit důvěru potenciálních hostů tím, že jim poskytne možnost prozkoumat restauraci předem a vidět, co mohou očekávat. Transparentnost a možnost prozkoumat prostor mohou vést k vyšší úrovni důvěry a pohodlí u hostů.

Zvýšení zájmu o rezervace: Lepší představa o restauraci může zvýšit zájem potenciálních hostů o rezervaci. Když si mohou prohlédnout interiér, dispozici stolů, či dokonce nabídku jídel prostřednictvím virtuální prohlídky, mohou být více motivováni k rezervaci.

Marketingový nástroj: Virtuální prohlídka může být také efektivním marketingovým nástrojem. Restaurace, které nabízejí možnost prohlídky, mohou oslovit širší publikum a přilákat pozornost tím, že umožní potenciálním hostům prozkoumat své prostory online.

Větší konkurenční výhoda: Nabídka virtuální prohlídky může být konkurenční výhodou v restauračním průmyslu. Restaurace, které umožní potenciálním hostům prozkoumat svůj prostor a nabídku předem, mohou přitáhnout více zájemců a být více preferované než konkurenční zařízení, které tuto možnost nenabízí.

Celkově lze říci, že virtuální prohlídka může pro restaurace přinést mnoho výhod, včetně zvýšení důvěry, zájmu o rezervace a konkurenční výhody na trhu.

Výhody pro ubytování

Přesné a detailní zobrazení: Virtuální prohlídka umožňuje potenciálním hostům vidět ubytování z různých úhlů a perspektiv, což jim poskytuje přesnější představu o tom, jak vypadá a jak je zařízeno.

Zlepšená důvěra a transparentnost: Virtuální prohlídka přináší vyšší míru transparentnosti, což zvyšuje důvěru u potenciálních hostů. Ti mají možnost prozkoumat ubytování sami a udělat si vlastní dojem bez závislosti na fotografiích a popisech.

Snížení počtu dotazů: Díky možnosti prozkoumat ubytování prostřednictvím virtuální prohlídky mohou hosté získat odpovědi na mnoho svých otázek předem, což může snížit počet dotazů, které mají provozovatelé ubytování zodpovídat.

Zlepšená konverze rezervací: Ubytovací zařízení, která nabízejí virtuální prohlídku, mají tendenci přilákat více zájemců a mít vyšší konverzní míru rezervací. Potenciální hosté mají možnost lépe si představit, jak by vypadalo jejich pobyt, což může vést k rychlejším a častějším rezervacím.

Marketingový nástroj: Virtuální prohlídka může být také vynikajícím marketingovým nástrojem. Ubytovací zařízení, která ji nabízejí, mohou oslovit širší publikum a přilákat pozornost potenciálních hostů tím, že jim umožní prozkoumat jejich nabídku prostřednictvím interaktivní virtuální prohlídky.

Konkurenční výhoda: V dnešní době, kdy je konkurence mezi ubytovacími zařízeními velmi silná, může mít nabídka virtuální prohlídky zařízení konkurenční výhodu. Nabídnutí této možnosti může udělat ubytování atraktivnějším pro zájemce o rezervaci.

Celkově lze říci, že mít 360° virtuální prohlídku ubytování může přinést řadu výhod jak pro hosty, tak pro provozovatele ubytování.

CENA


Konečnou cenu virtuální prohlídky stanovujeme vždy po prohlídce prostor. Minimální cena za nafocení je 2 999Kč bez DPH. Poplatek je jednorázový a zahrnuje nafotografování a publikací panoramatických a klasických fotografií v systému Google Street View. Klasické fotografie, které jsou součástí zachycují zajímavá místa Vaší provozovny, jídelní lístek, otvírací dobu, platební metody, zajímavosti interiéry, certifikáty a pod. Žádné další poplatky vám již nebudou účtovány.

Nezávazně poptat