Potřebujete pro své podnikání, kancelář nebo společnost nová razítka? V naší nabídce jsou i razítka značky COLOP, výroba gumových štočků, prodej razítkových polštářků, inkoustů, datumových razítek, razítkových skládaček. Našim zákazníkům navrhneme grafickou podobu razítka. Vyrábíme razítkaod velikosti 6mm do 100 mm. Razítka COLOP umožňují návrhy s velmi malými fonty, díky tomu se i velmi obsáhlé údaje vejdou na razítka malé velikosti.

 

Katalog razítek které nabízíme naleznete kestažení ZDE

Užití razítek:

  • jako prostá pomůcka k psaní opakovaného textu nebo vložení opakovaného obrázku
  • jako doplněk podpisu, zejména právnických osob nebo jejich složek: buď slouží jen jako usnadňující pomůcka (nahrazují opakované opisování), nebo zároveň i jako neoficiální autentizační prostředek
  • úřední razítko jako autentizační prostředek pro veřejné listiny
  • k rozlišovacímu označení výrobků nebo materiálu, například vyznačení druhu, šarže, data výroby, spotřeby atd. Kromě značení na papírových štítcích, plastovém obalu jsou razítkována například vejce na skořápce, dřevní kulatina v řezu atd.
  • kromě rozlišení může razítko dokládat i provedení kontroly nebo uskutečnění určité fáze zpracování, přijetí nebo odeslání dokumentu atd. Speciálním případem je poštovní razítko.
  • k potvrzení a vyznačení provedené kontroly: například razítko pasové kontroly, razítko průvodčího na jízdenku.
  • k potvrzení přítomnosti na určitém místě, například turistická razítka na turisticky zajímavých místech, na stanovištích organizovaných hromadných turistických pochodů atd.
  • ke znehodnocení jednorázově použitelné ceniny, poštovní známky, jízdenky, kolkové známky atd., popřípadě ke znehodnocení vzorku (razítko Specimen).

 

Galerie

Obecně razítko nemá platnost podpisu, podnikatel není povinen razítko mít a používat. Otisk razítka nemá explicitně žádnou právní váhu. Občanský zákoník pouze v souvislosti s písemnými právními úkony zmiňuje, že „podpis může být nahrazen mechanickými prostředky v případech, kdy je to obvyklé“.

Dalšími užitečnými prvky mohou být telefonní číslo, e-mailová adresa, URL adresa webové prezentace, provozní hodiny, bankovní spojení, logo firmy, předmět činnosti firmy, pořadové číslo identifikující konkrétní razítko, název organizační složky nebo jméno či funkce pracovníka, případně i QR kód.